LΣ QIWΔΔ

FACEBOOK TWITTER SEC FACEBOOK
11.5.11,6:46 PM
Esok !

bring a camera , because we want to do  party . haha . aku sakit kaki disbbkan dya . okay . aku tkmau dendam , aku tkmau jadi org yg suka dendam . sbb dendam akn mmbuatkn hati kita mnjadi hitam . kemudian , Nahhhhh ! penuh dgn hitam . tk bgos utk kesihatan . im changing to be a good stud . haha ! firstly , aku nk tnya , there im so cruel ? haha , smpai ckgu ckp aku sgt mnyakitkan hati dia . dia ckp dia nk bersara dgn tenang . adakah aku trlalu mnyakitkan hati dia ? aku pun taktauu . aku rasa aku trlalu mnyakitkan hati org . espcially , kawan2 aku . aku sory sgt2 aku taktau npa aku jadi mcm ni . aku nk seronok , aku nk aku gelak , mmg hmpa tk penah tgok aku badmood @ marah . tp , bila balik bru aku nangis , aku lepaihkan marah dkt adk2 aku , aku duduk sorg2 kt mna2 , then aku nangis smpai mata aku jadi kler merah , aku malaih nk cita kt mak aku , tp mak aku tnya , aku just gtau ja laaa . sory ibu , adk lepaih marah kt ibu jaa , tktau npa tk boleh nk marah kt sch . sory cikgu kalau slama nih saya kutuk ckgu , saya mmg lngsung tkmau kutuk ckgu , tp saya tktau npa saya jd mcm ni . haha . emo :) npa bila aku tension aku nangis ? knapa aku tk jerit ? pelikk :/ 
Okay , lets change topic . esok depa nk bt jamuan , sbb CIKGU RAHMAH , nk pencen , so , nk ucap slamat tnggal & terima kasih atas suma pertolongan ckgu ! tima kasih ckgu ! www.thelittlerara.blogspot.com . haha , aku saja nk promote blog rara , aku suka lagu dya , dgn background dya . cunnn ! nty aku promote kt TV3 nahh FAzeera :P  hehe . mlawak . k byeee :)