LΣ QIWΔΔ

FACEBOOK TWITTER SEC FACEBOOK
1.11.11,2:11 AM
helo helo helo :D

Assalamualaikum ..

Hehe . aku mcm hepi je kan ? nk tau sbb pe ? smalam (pukul 1:58 a.m) , aku sesak nafas , pak aku bngun klam kabut bwk aku g hospital . haha . then hari ni tak pegi skolah pegi KLINIK KESIHATAN dkt tmn nilam kut . ntahh ~ dpt oksigen , ape ntah org pggil , sabotamol kot . haha . ntah laa . dya ckp asma aku mcm nk terok balek je . huh . smalam mcm nk mati jep tak boleh nafas . then , aku pegi klinik kesihatan tu , dya bg aku mc dua hari . hehehe . best best ! bahagia la aku :P
tp yg tak besnya , setiap kali aku mcg DIA , DIA slalu bt mcm ayat DIA bz . aku tk suka gnggu org yg tgh bz . so , aku ckp dkt DIA , nnti kita mcg lain ler . dya pon oke ja . aku tros tk blas mcg dia . huh . bila aku nk curang dgn dya rsa tk snggup , tp aku tk penah rsa mcm neh , serius dgn ex2 aku , aku syg gila bngang pun curang jugak , tp dgn DIA stiap kli nk curang , msti ingat kt dya . gila derr . SETIAP KALI nk curang , msti ingat dia . huh . sabo je la sesapa yg ade boyfie mcm neh yep . aku kna hormat cara dya . dya tk suka mcg . so , jgn la aku memandai nk mcg dya yee . hehe .
Haih , sesak nafas smacam je nehh . tkpe la . nk amek sabotamol . hehe .

Byeee you all :D