LΣ QIWΔΔ

FACEBOOK TWITTER SEC FACEBOOK
3.11.11,12:37 AM

Assalamualaikum . and gud Morning !


Sebentar td aku bru ja chat dgn syg aku . Dya baik , cumel , suka bt lawak . Eh , aku suka la laki yg suka bg aku gelak . Thx ye awaks ! hehehe . Kesian ngat aih baca . rambut dya kna potong dgn ckgu . well , besa la kn tu . skolah aku pun penoh laki kna gunting rmbut dgn ckgu . Skrg aku susah nk kutuk ckgu . dlu bukan main mulut neh , kutuk mengutuk . skrg nk ckp psai ckgu pun jd mcm mau tk mau ja . Besa la dh jd baik (saya sedikit perasan hari ni kerana saya telah berchat dengan sayang saya) . Serius , baru seminggu aku dgn dya . 28.10.2011 . tarikh yg sgt penting bg aku . okay . aku janji aku tkkan curang . janji sama ye awak . hehe . Sabtu neh , mgkin jd kot dya pegi carnival . MUNGKIN . last aku meet dya . hmmm . jumaat lepas . eh , dya main boling , terer oo . dh la comel , mcm bear ! hehehe . HE IS AMAZING BOYFIE TO ME THAT I EVER HAD ! So , jgn kcau aku dgn dya okay  (amaran keras ye ni) .


Okay . this is other topic .
esok kan , nk bwk camera kan . nak jadi model 2E5 . jeles jeles ? jgn jeles yee . hehe . bukan apa . takut mggu depan depan aku tkmai . tk dn nk bergambar bersama bestie bestie aku nehh . hehe . Nak jugak ke bergambar ? meh klas 2e5 , aku jd photographer korang okies . hehe . 2 ELIT 5 2011 is rawrrrrrrr class ! rite yunk yunk aku ? Heh . malam neh bosan lerr . jum skype jum . Eh , tk pyh laa . nnti ada org marah . hehe . aku off la . nk mimpi DIA


Nite Nite  . ASSALAMUALAIKUM !