LΣ QIWΔΔ

FACEBOOK TWITTER SEC FACEBOOK
27.5.12,7:42 PM
Pleasuree ;)



Blog , tempat aku mengadu sakit hati , happy , and masa aku kecewa . HAHA . Pelik . Sebab blog ni takkan faham masalah aku sekarang . Aku memang suka fikir pasai masalah aku , walaupun benda tu tak penting . YES . Tapi apakan daya kan , cerita kat orang , depa buad taktau . cerita kat sapa lagi . Oh belog . hear my problem please .

PMR + CINTA = ???

Seriously nak bgtau , aku tak boleh kalau masa exam tak bencinta , tapi jangan timbulkan masalah masa tengah bencinta . Nanti jadi ceni aa . HAHA . Setiap post and status tu aku baca . Tak pernah tinggal . Oh please , Im your stalkerr;)

Done ! :)

Teringat masa dengan akim . Er . dia tak bg aku kol numbe lama dia , aku tanya kenapa dia takmau bgtau . OHKFINE . aku pun curi curi kol numbe lama dia . Aku suruh KAKAK aku cakap . OMG . Perempuan angkat . Takpa lagi perempuan angkat , ni dah mengaku awek dia pulak . Aku tanya kat akim , sapa , dia cakap adik angkat dia . Haram . bohong aku gila . KFINE . Aku mintak break terus . Well , agak menyesal mintak break kat dia . First love :(

AKIM :(

Pelik kan qira . Akim pernah janji nak cari qira lepas SPM . Hm . Takpala . Semoga akim bahagia dengan PEREMPUAN tu sekarang . Akim bahagia , qira pun senang hati :D Well , dia dok mana aa sekarang ni ? Teringin jugak nak tau pasai dia . lepas lepas jumpa dia masa pancaragam tu kan , dia terus badmood dgn aku . HAHA . asal aa ? -.- Sakit pulak hati bila ingat . kbye