LΣ QIWΔΔ

FACEBOOK TWITTER SEC FACEBOOK
15.5.12,11:10 PM
Put the blame on me :/




Well hello and good evening :) Hari ni aku nak cakap tentang salah aku yang memang benda tu salah aku tapi orang salahkan aku . Aku memang seorang yang tak serius dalam melakukan sesutau benda . Sebab aku tak suka serius sebab bila aku serius , aku akan straight dan aku takmau ada salah sikit pun . Tanya aa ex aku . Aku penah serius sampai aku geram sgt aku break . Tak sampai seminggu kapel . Terok kan ? So , prinsip aku sekarang 

Kita haruslah jangan terlalu serius dalam satu perhubungan kerana saya sudah alaminya kesannya nanti :)

Aku takkan serius kalau aku dapat tau or hidu apa yang dia cuba buat kat aku . Well , aku bukan perempuan yang senang nak goda (pulun lebih) , sebab aku banyak berfikir dulu sebelum buad keputusan (kekadang ja) . Bila aku serius salah , bila aku memain pun salah . So , apa aku nak buad . Tengok hang main belakang aku baru aku nak ambik kesah . Tak perlu kot . Aku lebih rela single dari sakit hati macam tu (Ayat ni takdak mengena samada yang hidup ataupun yang telah mati) .

Sayang pasangan jangan lebih peratusnya dari ibubapa :)

Saya sokong ayat tuuu :) HAHA . So, ibu , i want my DSLR ! esok hari guru , harini hari syaqira , lusa hari nurul , tulat hari qira :P

*Merapuuuuu :/