LΣ QIWΔΔ

FACEBOOK TWITTER SEC FACEBOOK
23.5.12,2:22 PM
Sorry :'/



Hey .Sorry sebab tak balas text . Qira betul betul kehabisan kredit . nak topap tadi . tapi , takdak transpot nak keluar . Hm . Seriously , qira tertunggu tunggu text dari dia . Pagi tadi tak text pun . Sedih la jugak actually . Nevermind . aku faham . dia busy . stpm lagi penting dari pmr aite ? :P

Actually , aku nak setia . tapi kesetiaan aku terganggu bila ada budak ni dok ngorat . biasa la perempuan . mesti cair dengaq ayat jiwang kan ? So am i :D

BUDAK FORM 1 !

Actually dia tak ngorat pun . ada la budak lain yang ngorat but dengan kesetiaan yang aku nak setia ni . aku buad dett ja . aku sayang dia . aku takmau gaduh . so , aku buad det ja dengan depa . tapi sejak kebelakangan ni , dia macam jauh dari aku . entah la . aku dah cakap takdak kredit . tapi entah laa . hm . 

Hai budak . ni saya dedicate dekat kamu . Walaupun saya tau CINTA TAK KENAL USIA . but fyi , only one guy in my heart . So , leave me alone . THANKYOUU . 

Budak Tinggi : ILYSM :'/ DONT LEAVE ME , PLEASEE !